برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد

روبالشی لومانا مدل هرمس بنفش بسته 2 عددی

این روبالشی مدل هرمس با دوخت پاکتی و استاندارد و جنس نخ پنبه مناسب برای افرادی است که پوست حساسی دارند و همچنین الیاف این روبالشی کاملا ضد حساسیت می باشد.

امکان سفارش این محصول فقط با تماس قبلی وجود دارد
بیشتر بخوانید
0 تومان
ناموجود
امکان خرید اقساطی با اعتبار اسنپ
برند:
محصولات مرتبط
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود
0 تومان 0 تومان
مربعی به طول و عرض : 3.5  متر جنس پارچه رویه : مخمل اعلاء جنس پارچه پشت لحاف : ملحفه ساده 100درصد نخ پنبه الیاف داخلی : الیاف هالو درجه 1 رنگ : کرم - نسکافه ای / کرم - بنفش امکان سفارش این محصول فقط با تماس قبلی وجود...
ناموجود
0 تومان
کالای خواب استاندارد و اطلاع از اجزای آن می تواند بهتر به شما برای انتخاب سرویس لحاف روتختی کمک کند.برند لومانا یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه کالای خواب استاندارد می باشد. امکان سفارش این محصول فقط با تماس قبلی...
توضیحات

روبالشی نرم و ضدحساسیت لومانا مدل هرمس

اگر قصد دارید دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود را تغییر بدهید و تنوعی به خرج دهید باید به سرویس خواب خود و کیفیت و جنس پارچه ای که انتخاب می کنید توجه ویژه ای داشته باشید.برای خریدن روبالشتی مناسب لازم است چندین نکته را رعایت کنید. ابتدا به لطیف بودن جنس پارچه و دوم ثبات رنگ آن که با شستشو تغییر رنگ ندهد.
اغلب به کیفیت دوخت پارچه دقتی ندارند با اینک کیفیت و نوع دوخت آن روی ظاهر و ماندگاری آن تاثیر دارد .
روبالشتی لومانا با جنس 100 در صد نخ پنبه ای که دارد کاملا ضد حساسیت بوده و نوع آن پاکتی می باشد و بدون نیاز به هیچگونه دوخت و دوز و یا دکمه ای برای باز و بسته شدن آن، تنها کافیست بالش های خود را درون این روبالشی جای دهید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات محصول

نام
روبالشی لومانا مدل هرمس بنفش بسته 2 عددی
ابعاد
50*70 سانتی متر
وزن بسته بندی
360 گرم
جنس
100 درصد نخ پنبه
مدل دوخت
پاکتی کتیبه دار

منو

واتساپ

اینستاگرام

تلفن

تنظیمات