برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد

بالش پر غاز کانادایی لومانا | 60 درصد کرک ( پر سینه غاز)

در  این بالش ها از 60 درصد پر زیر گردن غاز (پر سینه ) (کرک) (Down) و40 درصد پر بال (Fearther)  غاز  استفاده شده است.

این محصول وارداتی است

بالشت سبک و نرم 

بیشتر بخوانید
2,170,000 تومان
امکان خرید اقساطی با اعتبار اسنپ
برند:
محصولات مرتبط
پیشنهاد ویژه محدود
ناموجود
0 تومان 0 تومان
مربعی به طول و عرض : 3.5  متر جنس پارچه رویه : مخمل اعلاء جنس پارچه پشت لحاف : ملحفه ساده 100درصد نخ پنبه الیاف داخلی : الیاف هالو درجه 1 رنگ : کرم - نسکافه ای / کرم - بنفش امکان سفارش این محصول فقط با تماس قبلی وجود...
ناموجود
0 تومان
کالای خواب استاندارد و اطلاع از اجزای آن می تواند بهتر به شما برای انتخاب سرویس لحاف روتختی کمک کند.برند لومانا یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه کالای خواب استاندارد می باشد. امکان سفارش این محصول فقط با تماس قبلی...
توضیحات

بالش پر غاز کانادایی لومانا | 60 درصد کرک ( پر سینه غاز)

اگر به دنبال بالشی راحت و ایده آل هستید ، بالش پر غاز لومانا را به شما پیشنهاد میکنیم. پوست انسان پارچه های ابریشمی و نرم را می پسندد. این خود یک مزیت برای لاکچری بودن شماست. بالش هایی که از پر زیر گردن (پر سینه) (کرک) (DOWN) و پر بال (FEARTHER) غاز کانادایی استفاده شده است از بهترین و باکیفیت ترین بالشت ها در جهان به حساب می آید. این بالشت های پر ، علاوه بر خاصیت عایق پذیری عالی و دوام بالا ، به تنظیم دمای بدن شما برای رسیدن به دمای مطلوب خواب کمک می کند. این بدین معنی می باشد که بدنتان را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد.

قابلیت و توانایی تنفس و تعرق در بالشتهای پر غاز لومانا


استفاده از پر زیر گردن غاز سفید کانادایی در بالش لومانا توانایی شگفت انگیزی در تنفس و تعرق در هنگام خواب را ایجاد میکند. این در مورد الیاف مصنوعی صدق نمی کند. پر غاز در بالش رطوبت را از بین برده و از تعریق شبانه جلوگیری به عمل می آورد. بنابراین، خواب شما ،عمیق تر و آرام تر خواهد بود.

ارتجاعی بودن بالشهای پر غاز سفید کانادایی لومانا


از دیگر مزیت این نوع بالشت ها ، حالت ارتجاعی و نرم بودن آن می باشد که بعد از یک خواب طولانی و عمیق هنگام برداشتن سر از روی بالشت به حالت اولیه ی خود بر میگردد. مزیت نرم بودن و ارتجاعی بودن برای افرادی که احساس کمردرد ، پهلودرد یا حتی شکم درد دارند،فوق العاده است. اگر هنگام خواب ، مدام بالشت خود را تنظیم می کنید ، بدن شما به شما می گوید احتمالاً به طور صحیح هم تراز یا میزان نشده اید.
مزایای بالش پر غاز سفید کانادایی لومانا:
خاصیت نرم و ارتجاعی در بالش پر غاز
مطلوب نگه داشتن دمای بدن در طول خواب
قابلیت تنفس
عایق رطوب و جذب تعرق
دوام بالا
استفاده از الیاف طبیعی مانند ساتن و کتان
مناسب برای افرادی که از گرد و غبار خانه رنج می برند

بالش پر طبیعی لومانا را در تمام طول شب دمای بدن شما را مطلوب  و مناسب نگه می دارد و ما یک سوم زندگی خود را در خواب گذرانده ، بنابراین حائز اهمیت است که بتوانیم بهترین کیفیت خواب شبانه را داشته باشیم. بدن ما برای احیا و جوان سازی ، رشد ماهیچه ها ، ترمیم بافت ها و تنظیم هورمون ها به مدت طولانی به خواب نیازمند است. خواب خوب شب برای داشتن سلامتی لازم و ضروری است ، خواب کافی محافظ جسم ، روح و همچنین افزایش کیفیت زندگی در شما می شود. همه ما به خواب خوب و با کیفیتی نیازمندیم تا مغزمان به درستی عملکرد و کارایی داشته باشد تا بتوانیم با چالش های روز بهتر مواجه شویم.
سر خود را بر روی بالشت نرم و فوق العاده لوکس غاز کانادایی لومانا بگذارید و استراحت نمایید. و با استفاده از بالش پر لومانا حس آرامش و خوابی راحت را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات محصول

نام
بالش پر غاز کانادایی لومانا | 60 درصد کرک ( پر سینه غاز)
مدل
60 درصد کرک ( پر سینه غاز)
وزن
750 گرم
ابعاد
70*50 سانتی متر
جنس پارچه رویه
100 درصد کتان ضد حساسیت
کرک (پر زیر گردن غاز)
60 درصد
پر (بال غاز)
40 درصد
پر شده با
پر( بال غاز ) و کرک (پر زیر گردن غاز)

منو

واتساپ

اینستاگرام

تلفن

تنظیمات