برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد

پارچه قلمکار خام متری | عرض 160 سانتی متر

از آن جایی که این پارچه با نخ 100 درصد پنبه و الیاف طبیعی بافته شده لذا آبرفت دارد و حتما قبل از استفاده  در آب ولرم ومایع بدون انزیم خیسانده شود.

 

* تعداد برحسب متر محاسبه می شود.

عرض : 5 ± 160 سانتی متر

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
165,000 تومان 175,000 تومان
حداقل تعداد سفارش برای این محصول 2 عدد است.
امکان خرید اقساطی با اعتبار اسنپ
محصولات مرتبط
390,000 تومان
*این محصول به صورت قواره ای به فروش می رسد. ابعاد قواره :  1 متر * 2 متر  طرح این محصول با مهر های چوبی چیت سازی توسط دستان هنرمندان بر روی پارچه صد در صد نخ پنبه، چاپ خورده است و قابل ذکر است که عملیات شستشو و تثبیت...
توضیحات

موارد مورد استفاده از پارچه خام قلمکاری

پارچه خام های قلمکاری مورد استفاده برای هنر دوستان و کسانی است که دوست دارند روی این پارچه های خام و ساده ، طرحی را نقاشی کنند و هنر قلمکاری را روی این پارچه ها پیاده کنند.همچنین این پارچه برای مصارف دیگر نیز کاربردی می باشد. مانند :استفاده برای تولید به منظور سفره ، ساک خرید ، کارهای هنری ، کیسه نگهداری نان ، کیسه نگهداری میوه و سبزیجات ، پارچه چاپ لینو ،پارچه چاپ چیت سازی  و پارچه های هنر قلمکاری نیز مصرف بسیاری دارند.

این پارچه قلمکاری در فروشگاه آنلاین احسان کالا به صورت متری به فروش می رسد و جنس آن صد درصد نخ پنبه بوده و قابلیت شستشو دارد.دارای وزن تقریبی 330 گرم و عرض 160 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات محصول

نام
پارچه خام قلمکاری
جنس
100 درصد نخ پنبه
قابلیت شستشو
با ماشین لباس‌شویی , با دست
قابل شستشو با ماشین لباسشویی
دارد
قابل شستشو با دست
دارد
عرض
5 ± 160سانتی متر
بدون آبرفت
خیر
موارد مصرف
سفره ، ساک خرید ، کارهای هنری ، کیسه نگهداری نان ، کیسه نگهداری میوه و سبزیجات ، پارچه چاپ لینو ،پارچه چاپ چیت سازی و پارچه های هنر قلمکاری

منو

واتساپ

اینستاگرام

تلفن

تنظیمات