برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد

سرویس رو تختی بهاره لومانا مدل EL1 یک نفره 2 تکه

رو تختی بهاره پنبه دوزی شده

شامل رو تختی و رو بالشتی

دوخت عالی و باکیفیت

ابعاد:220*160 سانتی متر

سبک و کم وزن

امکان سفارش این محصول فقط با تماس قبلی وجود دارد
بیشتر بخوانید
0 تومان
ناموجود
امکان خرید اقساطی با اعتبار اسنپ
برند:
محصولات مرتبط
ناموجود
0 تومان
تهیه شده از بهترین پارچه های نخی و ساتن، دارای روبالشتی ساده و طرح دار با قابلیت شستشوی راحت با دوخت عالی و با دوام می‌باشد. یک سرویس یا ست لحاف و روتختی شامل مجموعه ای از چند تکه ای از سرویس خواب می باشد که دوخته شده...
ناموجود
97,000 تومان
* تعداد برحسب متر محاسبه می شود. عرض : 5 ± 200 سانتی متر ملحفه یا ملافه طوبی با طرح ارکیده با جنس پنبه پلی استری که دارد برای پوست های حساس باعث آسیب نمی شود و مشکلی برای افراد حساس و دارای آلرژی به وجود نمی آورد.
ناموجود
97,000 تومان
ملافه ماهور با طرح شاد بهار ، مناسب برای دوخت روتختی ، روبالشتی ، رو تشکی و... استفاده دارد و می تواند محیط اتاق شما را خاص کند. عرض : 5 ± 200 سانتی متر گرید : A+ * تعداد برحسب متر محاسبه می شود.
ناموجود
50,000 تومان
باید بدانید که فرزند شما قرار است بیشتر ساعات سال‌های ابتدایی زندگی خود را در خواب و البته رختخواب سپری نماید؛ اما نکته حائز اهمیت این است که جای خواب مناسب کودک علاوه بر فراهم و ایجاد نمودن یک خواب آسوده و آرام، در...
توضیحات

چند نکته در مورد خرید سرویس رو تختی


چنانچه انتخاب رو تختی زیبا در دکور اتاق خوابتان نقش بسیار مهمی را دارد ، ولی هنگام خریدن رو تختی نباید فقط به این نکته توجه کنید.

1.کیفیت و مقاومت رو تختی و جنس آن بسیار مهم است که حتما باید به آن توجه داشته باشید.در کنار انتخاب یک تخت خواب راحت و مناسب، انتخاب رو تختی دارای جنس نرم و مناسب جز گزینه های مهم می باشد.
2.بهتر است از از رو تختی هایی با سایز استاندارد استفاده کنید در غیر این صورت حتما اندازه های تخت خود را گرفته و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.
3.تعداد تارهای پارچه در هر سانتی متر مربع، نوع و کیفیت پارچه ملافه و رو تختی را نشان می دهد.رو تختی هایی که تعداد تار و پود هایشان در هر سانتی مربع زیاد باشد بیش از 250عدد تار در هر سانتی متر مربع ) نرم تر ، لطیف تر و بادوام تر هستند.
سرویس رو تختی بهاره لومانا ، مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد و جنس پارچه آن 100 در صد نخ پنبه می باشد و برای انواع پوست ،مخصوصا افرادی دارای پوست حساس این جنس بسیار مناسب می باشد.
این سرویس رو تختی بهاره در بهترین کیفیت و دوام پارچه برای استفاده روزمره به کار رفته و دارای رو بالشتی و رو تختی پنبه دوزی شده ی سبک و نرم راحت می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات محصول

نام
سرویس رو تختی لومانا بهاره مدل EL1 یک نفره 2 تکه
مدل
مدل EL1
تعداد
2 تکه
جنس
100 درصد نخ پنبه
ابعاد رو بالشتی
70*50 سانتی متر
تعداد رو بالشتی
1 عدد
مناسب برای
فصل بهار و تابستان
ضد حساسیت
بله
ابعاد رو تختی
220*160 سانتی متر
رو بالشت
دارد
رو تختی پنبه دوزی شده سبک
دارد
ضد تعریق
بله

منو

واتساپ

اینستاگرام

تلفن

تنظیمات